Söta Anton 1 år

Hej!
Vad tiden går fort. min systers barn Anton fyllde 1 år i måndags och lilla söta skrutten har blivit så stor.
Tack för ett fint ett års kalas =)
Annars i veckan har det blivit lungt jag är fortfarande lite förskyld och hostig, vill ju börja träna någon gång men känner att jag måste bli helt frisk först.
Igår var det tjej middag hos min fina vän Linda, jätte kul att se alla efter sommaren och super god mat fick vi.
 Just det i tisdags var jag hos hudläkaren ville kolla mina levefälkar så det inte var någon som var konstig. Men jag gick därifrån felfri så skönt behöver man inte oroa sig för det. Jag och Nellie tog en sväng förbi David,  man blir alltid så sugen i hans fisk affär massa goda saker !
 
Söta bästa Anton Grattis på din 1 års dag
Alfons var temat
 
min söta Nellie är också 1 år snart
Goda cakepops och morotskaka !
Goda 1 års tårtan
 
Min älskade syster är så snäll hade handlat till tjejerna ! Tusen tack =)
Även jag har handlat lite nytt lite presenter till Nellie kunde inte måtstå dessa ........
till Nellie
Till Filippa ! vatten flaskan har hon på dagis, skorna kommer från Lindex
och till mig H&M
och Tommy Hilfiger
 
Puss och Kram, ha en fin dag
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men himmel så söta ungar! :)

2013-08-29 @ 23:32:14
URL: http://www.esmeralda71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen