Grattis min älskade lillebror på din studentdag

 
Hej!
Det har varit lite hetiska dagar dom som varit, har varit student firande med min lillebror Marcus. Liten har blivit stor tiden går så fort. I måndags hjälpte jag mamma och handla, tisdagen var jag med Nellie och tog blodprover och åkte sedan direkt till mammi och jag, syster och mammi hjälptes åt att laga allt. Det är så kul att fixa och göra godsakerna själv, älskar det ! Jag, mammi och syster är ett super team =)
Filippa och David kom hem i tisdags från Dalarna. Längtade massor efter lilla Pippis och fick jordens puss och kram av henne.
 
Och i går var det studentdagen och allt var klart, syster och mammi gjorde klart det sista innan vi gick till  skolan för att se utspringet. Utspringet var kl 13. Kul man fick lite backflasch från sin egen student som var på samma skola.
Stolt över min lillebror!
Vi gick hem sedan och hade ca en timme på oss innan alla kom kl 16 var det öppet hus från. Vi drack och åt massa gott så lyckat allt vart, en dag som man kommer att minnas. Jag, Filippa och Nellie sov kvar där det var lika bra det blir så sent och lättare att lägga dom och jag kunde skåla i champange och dricka gott vin.
 
min älskade lillebror Marcus
 
 
 
 Söta Anton sov sött
 Min andra älskade lillebror Jocke =)
Massa god mat !
 
 
 
 
 
 Mammas fina goda melon !
 
 Tyvärr strular nedladdning av bilderna så jag testar i morgon med resterande bilder !
 
Idag är det sveriges nationaldag 6 Juni !
Hade varit mysigt att åka till skansen men det får bli nästa år !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen