Morgon event med Röhnisch

 
Hej!
Idag har jag varit på morgonen inne i stan på Röhnisch event i deras butik på Norrlandsgatan. Det var fina Liniz
som ordnat det =)Tack för att jag fick komma. Liniz blogg är super bra, handlar om resor och träning ! du hittar henne HÄR.
Möte upp min mammi innan i stan hon tog Nellie medans jag var där =) Tack min fina mamma och tack för en trevlig lunch.
Det är en super fin butik med massa fina, funktionära tränings plagg !
handlade en tränings top behöved fylla på med det i gaderoben. När vi gick fick vi en fin Goodiebag =)
Träffad även fina Jenny en liten snabbis ! hennes blogg är en super bra barntipsarblogg =) Du hittar henne HÄR
 
 
 
Fina liniz
 
jätte god fruktjucie
 
 
goda smörgåsar
 
Jätte fina träningskläder ! Älskar den rosa färgen !
Fina golf kläder
 
 
 
 
Jätte bra trosor som håller in magen !
 
Rosa detaljer
 
Röhnisch som ligger på norrlandsgatan
 
Fina goodiebagen =)
Köpte ett jätte skönt träningslinne !

Kommentarer
Postat av: Lina

KUL att du kom :) FInt inlägg, länkat t dig fr min blogg, ha en skön v hoppas vi ses snart igen, kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen