Vem vill vinna finaste koftan till sin lilla

Nu har jag en utlottning av en super fin kofta som min älskade fina mamma har stickat hon är verkligen bäst på att sticka och denna modell är så fin och både Filippa och Nellie använder dom koftorna hur mycket som helst då både som en kofta under jacka, en kappa (sommar och vår) vardags eller till kalas. Är jätte fint att ha en klänning under den när man tex ska gå på kalas så ta nu chansen att var med. 
Koftan är ungefär från ca 1 år - 1 1/2 år det beror ju på hur stor eller litet barnet är. 
Har även gjort en rosa liten rosett som man får med koftan 
 
Det ända du behöver göra är att lämna en kommentar i fältet nedan med att du är med och tävlar och  vem som du vill vinna den till. Kanske du känner någon som har en liten tjej som den skulle passa eller till din egna lilla tjej ! 
Tävlingen håller på till söndagen den 17 nov kommer presentera vinnaren här på min blogg !!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmie

Vilken duktig mamma du har! Jag är väldigt gärna med och tävlar. :-)
Jag tycker det är så svårt att hitta riktigt fina plagg till småtjejer som är söta utan att vara "för mycket". Den här koftan var helt underbar, helt i min smak och skulle vara perfekt till min lilla tjej nästa sommar! ❤

2013-11-08 @ 00:04:25
URL: http://emmieliving.blogg.se
Postat av: Amanda

Åh SÅ söt! Den hade passat perfekt på Viggos kusin Filippa, precis som din dotter heter!:-) Hihi!

Kram vännen!

2013-11-08 @ 00:45:53
URL: http://aochmflyttarin.se
Postat av: Malin - allt och lite annat

Men åh vilken underbar kofta! Vilken duktig mamma du har! Jag vill gärna vara med och tävla om denna fina kofta som jag vill vinna till min dotter Juni som skulle bli så fin i denna! <3

2013-11-08 @ 21:10:56
URL: http://alltochliteannat.se
Postat av: Lotta

Åh! Den är sååå fin!!!
Jag vill förstås gärna vinna den till lilla Elin. Storleken skulle passa henne perfekt tror jag, hon har 80 på de flesta kläder nu =)
Jag har tittat på de fina rosetterna som du gjort o köpt. Så himla gulliga!
Nu håller jag alla tummar o tår jag har!

Ha de bäst! kram!

2013-11-09 @ 16:32:47
URL: http://www.esmeralda71.blogg.se
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Åh vilken underbar kofta. Vad duktig din mamma är. Jag fick en hemstickad fin kofta till Felix när han föddes, väldigt uppskattat.

Jag har en ny granne som just fått en liten flicka, jag är gärna med och tävlar om koftan till henne. Goda grannar och då framförallt nya skall man ta hand om.

2013-11-12 @ 17:47:11
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Marie

Åh, så söt! Vill jättegärna vara med och tävla om den fina koftan.. Hoppas kunna ge den till kära släktingar, som efter ha haft det lite tufft,
äntligen fått en liten "lillasyster"...
Ha det så gott/ Marie i ett regnigt Visby

2013-11-12 @ 17:58:37
Postat av: Tina Carlström

Åh wow, vad duktig din mamma är. Världens sötaste kofta som jag gärna hade gett min dotter. Hade varit fantastiskt fin ovanpå dopklänningen efter och innan kyrkan nu i januari. Hon hade sett ut som världens vackraste prinsessa och hållt sig varm i denna. Ett mästerverk enligt mig. Hoppas vi får använda denna på hennes största dag hittills i livet!

Kram Tina

2013-11-12 @ 18:19:42
Postat av: Lina Eckerström

Jag är väldigt gärna med.
Hade gärna gett min minsta dotter Liv denna fina kofta :) Nu är hon visserligen bara 2 veckor men den kommer värma henne fint nästa höst :)
Hoppas !

Ha en fin kväll !

2013-11-12 @ 18:34:55
URL: http://liiinaj.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Jag är jätte gärna med och tävlar om denna helt underbara kofta! Jag skulle ge den till våran lilla flicka, denna skulle bli perfekt till jul! Så himla söt!

2013-11-12 @ 19:08:45
Postat av: Malin Svensk Björck

Hej!
Jag är med och tävlar :-)
Jättefin kofta verkligen.
Den skulle jag vilja ge till en väninnas lilla tjej på 10 månader ♥
Ha en fin vecka !
Mvh
Malin

2013-11-12 @ 21:43:14
Postat av: Chanette G Andersson

Min lillasyster ska få ditt första barn (pojken hon hade i magen förlora hon tyvärr i 6 månaden) en liten prinsessa och denna var sååå gudomligt söt så jag hade gett henne den till sin kommande dotter... hade hon älskat

2013-11-12 @ 21:55:43
URL: http://chanette.blogg.se
Postat av: Jessica

Åh vilken fin, jag är gärna med och tävlar om koftan, skulle verkligen vilja ha den till min lilla prinsessa! Än är hon lite liten, men den skulle bli perfekt till nästa år! :)

2013-11-12 @ 23:30:02
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se
Postat av: Christine

Till min väninnas lilla dotter! Hon hade blivit gudasöt i denna vackra kofta.

2013-11-13 @ 00:06:43
Postat av: Elin

Hohoo!
Har aldrig sett nå sötare! Ni borde typ starta en egen webshop eller något! :)
Skulle vilja vinna denna till min dotter som fyller 1 om mindre än 2 månader, perfekt som födelsedagspresent ;)

Kolla in bloggen för fler bilder på henne :)
Elincindy.vimedbarn.se

2013-11-13 @ 02:26:03
URL: http://elincindy.vimedbarn.se
Postat av: emma - williams mamma

Hej jag är med och tävlar

Jag satt precis och funderade på min sambos lilla syster som fyllt ett år för någon vecka sen här. Och då såg jag denna tävling, hur perfekt och fett söt hade hon ju blivit i koftan och glad tjej att få något extra under granen på julen. Jag vill som sagt vinna denna till min sambos lilla syster på 1 år, skrållan heter hon och är en ängel =)

Min hotmail: [email protected]

Delat i mon blogg: http://www.nattstad.se/Emmahjorth/kofta---1711-10856735

Håller tummarna!

Postat av: Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3

underbart fin! önskar jag hade en mamma som kunde sticka sådant till min dotter :). jag är med och tävlar och önskar vinna denna åt min tjej. hon är 8 månader nu och är som en 10månaders, så denna skulle bli perfekt att ge i julklapp till henne, så blir hon fin :))

håller tummarna!

2013-11-13 @ 08:19:35
URL: http://livetomyarp.com
Postat av: Jessika

Ja e me ;)

Min bästa väns dotter skulle bli om möjligt ännu sötare i den här underbara koftan!!

2013-11-13 @ 10:05:56
Postat av: Anna S.

Jag vill vara med!
Skulle ge koftan till min brors dotter.

2013-11-13 @ 13:41:57
Postat av: Maria Bredin

Har en kompis som försökt få barn och nu är gravid och det är en liten tös som vilar där inne. Denna skulle vara en perfekt present att ge som hon kan spara tills lillan är tillräckligt stor :)

2013-11-13 @ 14:23:35
URL: http://mariachen.blogg.se
Postat av: Matilda

Åh, vad söt! Är gärna med och tävlar. Vill ge den till min väninnas dotter i julklapp :)

Kram Matilda

2013-11-13 @ 20:09:04
URL: http://www.matildasusanna.blogg.se
Postat av: Erika Olsson

Men vilken gullig kofta, den skulle min lilla prinsessa här hemma vilja ha.

2013-11-13 @ 20:57:35
URL: http://nattstad.se/PrincessErika
Postat av: Paul m holm

Min brorsdotter hade fått den här fina koftan. Hon hade passat så fint i den med sina svarta lockar.

2013-11-13 @ 22:45:27
Postat av: Marie-Louise Nilsson

Jag skulle ge denna till fasters lilla prinsessa som självklart är sötast i hela världen, med denna kofta skulle hon nog smälta ytterligare hjärtan. Underbart fin!

2013-11-14 @ 08:36:39
Postat av: christina loveur

Wow, så underbart fin! Vilken duktig mamma du har, helt otroligt! Klart jag är med och tävlar och om jag vann så skulle min lilla tös få den fina koftan.

2013-11-14 @ 12:32:52
Postat av: Erika - lilla familjen

Vilken tur du har som har en sån duktig mamma, den var ju troligt söt!
Jag skulle vilja vinna den till min lilla tösabit. Hon skulle bli så fin i den på sitt ettårskalas! :)

2013-11-14 @ 21:22:00
Postat av: Tatyana

Helt underbar kofta som skulle passa min dotter som nyss fyllde 1 år perfekt. Då hon har en mamma som har försökt men inte lyckas lära sig att sticka (jag har nog tummen mitt i handen) så får jag hålla tummarna att jag vinner, så hon kan få en hemskickad och unik kofta iallafall.

2013-11-15 @ 15:12:22
URL: http://minbebis.com/blogg/lillalady
Postat av: Ingrid - Mamma till två sessor

Åhh vilken fin kofta, vad duktig din mamma är! Önskar att min mamma också kunde sticka/virka små fina saker till sina barnbarn ;)

Jag skulle vilja vinna den till min lilltjej! Har tipsat här http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2013/november/jag-tavlar-om-en-fin-kofta.html

Kram, Ingrid

2013-11-15 @ 22:10:26
URL: http://p0llys.blogg.se
Postat av: Tanja

Vad duktig din mamma är att sticka! Om jag vinner så skulle jag ge denhär söta koftan till min systers dotter Leona. Hon är lite på 1år gammal. Varken jag eller min syster kan sticka nåt sådär fint. Om sanningen ska fram så kan jag inte alls sticka. Hoppas på vinst så jag kunde överraska dem med denna ljuva kofta!

Hälsn: Tanja

2013-11-16 @ 02:30:41
Postat av: Isabelle

Otroligt söt kofta!
Jag skulle vilja ge den till min lilla kusin i julklapp som nyligen fyllt 1 år.

2013-11-16 @ 12:56:58
URL: http://isabelleflink.blogg.se
Postat av: Anette Carlsson

Jag skulle vilja ge mina vänner som har en liten dotter denna i present. Kanske blir det en julklapp eller en födelsedagspresent, jag tror att de skulle bli jätteglada för denna fina tröja.

2013-11-16 @ 21:56:35
Postat av: Madelene

Hej Jessica,
Jag vill också vara med och tävla om den fina koftan! Har i och försig turen att redan ha en men den är så underbar och jag tror att den du lottar ut är större! Vendela använder sin ofta och när hon växt ur den hon har skulle det vara super att ha en till!
Många kramar Magda och Vendela

2013-11-17 @ 12:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen