Sista veckan på min föräldrar ledighet

Godmorgon ! 
Då var det dax att inta jobb posetionen på måndag, känns jätte kul att börja jobba igen men samtidigt nervöst då jag inte vet hur det kommer fungera men det kommer gå bra. Kommer såklart sakna att vara hemma men allt har sin tid och det går så fort barnen växer så fort. Fick en fin tid hemma med båda barnen. 
 
I veckan i onsdag hade jag lunch date med min fina vän Linda och hennes lilla söta Stella. Så mysigt att hänga med dom och tusen tack för trevliga lunchen. 
Det gör vi om snart igen.
Blev så glad när Linda frågade om jag ville vara gudmor till lilla Stella, tusen tack för att du frågade mig älskar att ha gudbarn det är mitt tredje. Underbar fråga att få =) 
 
Annars i veckan har jag tränat, gjort ärenden sånt som jag inte kommer hinna när jag börjar jobba. Hämtat finaste paket med Theflagshipcompany kläderna, så nu är det dax att boka home party allt är på plats. 
Har öppethus idag kl13-15. 
Vill önska en dig en fin och trevlig helg =) 
 
 
Söta lilla Stella 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Vilken sötnos och så gott med sushi! :)

2014-08-30 @ 08:58:11
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Jessica

Tack gulliga Susanna =) Ha en trevlig helg fina du kramis Jessica

2014-08-30 @ 18:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen