Min födelsedag 35 år sedan jag föddes

Idag hängde min älskade mammi med mig och Nellie, vi åt god sushi och fikade och gick i affärer en riktig mysig dag, tack min älskade lilla mamma för att du ville hänga med mig på min födelsedag. I morse blev jag firad med frukost på sängen av familjen. Jag fick pengar som jag kan köpa mig något för sedan har jag en liten önskelista och få se om jag får något på den. 
Till middag blev det goda kronfågelkyckling i wook med nudlar så gott bara älskar den rätten och har blivit helt frälst i kronfågel kycklingen det är verkligen bästa kvalitetn. 
I helgen ska jag bli firad mer på lördag ska vi äta en god middag få se vad det blir. 
Har haft en fin och trevlig födelsedag =) 
 
 
 
Min nya klänning från H&M
lite nytt i min gaderob 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

grattis! :)
Sushi är ju himla gott, det åt vi också i veckan!

2014-03-05 @ 23:50:14
URL: http://mathilda.nu
Postat av: Jessica

Tack Mathilda =) Vet sushi är det godaste som finns =) Kramis på dig

2014-03-07 @ 07:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen