Åkte hem en sväng

Medans familjen var kvar i Dalarna åkte jag hem och jobbade några dagar. 
Jag hängde med Cissi och jobbade det var det jag hann med. 
 
Jag och Chanel åkte hem 
var så sugen på suchi så det fick bli det första jag åt 
Hittade en häst på loppis på vägen hem 
Jag, Cissi och Diesel sprang en runda 
Hittade lite höst nytt 
Han med en liten solning när jag stängde en dag 
Bakade en god blåbärspaj 
Hottade lite nytt 
jag och Cissi åt en god middag en kväll 
Jag åkte tillbaka på fredagen 
Vi åkte sedan hem på måndagen och här är på måndagen samma dag på väga att fira Filippas och Nellies farmor tyvärr var Nellie sjuk så hon fick stanna hemma. 
Grattis världens bästa Anki, Svärmor och farmor på din stora dag 
Så god mat 
första dagen på dagis 
Solroser 
Vi åt häromdagen så god lax med en god risotto 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen