Pizzahut har dom bästa pizzorna

 
 Igår åkte vi in till stan vi mötte upp min mammi coh min syster och söta Anton.Alltid lika mysigt och trevligt när vi ses synd bara att det regnade massor. Men vi åt på Pizzahut och hade trevligt ändå. 
 
på perongen vid tåget 
Alla barn får målar och pysselblock som beöker pizzahut och hur bra är inte det med hungriga och otåliga barn när man väntar så ett jätte plus för det. 
Anton målar 
Nellie målar 
Jätte svårt att välja i menyn man vill ju ha allt vi bestämde oss för att ta in pizzor och dela på Pizzahut är ju kända för sina goda pizzor 
Avsmaknings meny finns med olika smårätter det ska jag testa nästa gång jag besöker pizzahut 
Snacka om stora pizzor vi blev super mätta och insåg att det hade räkt med mindre storlek
Det var jätte goda pizzor och allas favorit var 
1. Garlic Shrimp
2 Pulled BBQ
3. Meat Cheese Bonanza
4. White Honey cheese
Mycket goda och vällagade pizzor och perfekt att dela på det är ju bra att ta in flera olika.
Även avsmaknings meny finns och det lätt ju spergott finns även andra rätter som pasta, sallad och så har dom en barnmeny 
Mumsis 
Den härliga smälta goda osten 
Min fina lilla syster 
och min fina mamma 
 
kusinerna tycker det är så kul att träffas, tusen tack för en mysig dag min syster och min mamma det gör vi om snart igen fast då får vi hoppas på bättre väder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen