Varmluftborste Fönar, stylar skapar vackra frisyrer

Varmluftsborsten från Philips är hur bra som helst. Man kan föna håret, skapa fina sval och fina lockar med den. Bra att packa med på resan man slipper ha en hårfön, en locktång utan det räcker med en.
Hur smart som helst. 
När vi var i Dalarna sist packade jag med den och den tar ingen plats och är väldigt lätt och behändig. 
Vet att den kommer alltid få följa med mig  i min väska. 
 
Filippa och Nellie satt ivrigt och väntade på att jag skulle fixa deras hår (deras fina rosa underställ kommer från PierreRobert 
Man byter munstycke beroende på vad man ska göra 
Tips på en smart julklapp eller födelsedagspresent. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen