Smakbox

 
 
 
 Härom dagen hämtade jag ut en härlig Box från Smakbox med massa produkter ekologiska, nyheter spännande och inspirerande att testa. Smakbox hade tema premiär för boxen och det var passande då det var festliga proidukter som snacks och drycker. Dessutom var 10 av 17 produkter ekologiska. 
Varorna finns att köpa i de flesta livsmedelsbutikerna runt om i landet. 
 
 
 
 
 
 
Jag tycker alltid det är trevligt att ge bort någon form av produkt som present när man tex går på middag hos någon. Jag har bara hunnit dyka ner i boxen och bekantat mig med varorna men chokladen kunde jag inte låta bli, ingen gör så god mörk choklad som Lindt, Excellence rasberry Intense från Lindt kommer bli en ny favorit. 
Tänk att kombinationen av de finsate kakobönorna och en frisk smak av hallon förgyller smaken i munnen och man kan inte riktigt sluta. Något som kan vara gott att göra med Lindt Rasberry är choklad Mousse så det måste jag testa. 
  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen