Snart är det dax att börja mitt nya jobb

Hej, 
Har ju haft lite ledigt mellan mina jobb och det ska bli så kul att få börja jobba på måndag. 
Ska börja med att ha ansällnings intervjuer så att personal styrkan är klar. 
Gillar att strukturera upp och ha ordning och reda. 
Det blir bra det här. 
Idag annars har Filippa och Nellies farmor varit här och sedan åkte vi till Filippa och Nellies mormor och morfar. Vi var där en stund åt lunch. Till middag vart det tacos det var vad dom ville ha. 
 
Kika gärna in på Kitch´n hemsida det finns massa tips på både recept m.m. 
Ska verkligen bli kul att öppna en helt ny butik och vara med från början. 
Ha en trevlig lördags kväll. 
 
Fick en vacker krispig bukett tulpaner av min fina svärmor.
Startade dagen med en god frukost 
Tussen Elvis är alltid så glad när man kommer och hälsar på 
Kolla in vad min mamma virkar finns ingen som virkar så mycket fint som hon 
Honungs burken 
Massa cupecakes 
Tårtan 
Sushi och kycklingben 
Vindruvor och äppelbitar 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen