Utflykts tiden är snart här

 
Utflykts tiden är snart här=) 
Älskar när det börjar bli varmare ute och man kan packa en liten väska med lite frukt och dricka och gå till en park så barnen får leka och ha kul. Det hör likson vår och sommaren till. 
Filippa och Nellie älskar att packa sin lilla ryggis och sätta den på ryggen för att sedan bege sig mot utflyktsmålet. 
Vad brukar ni packa med er till barnen ? 
Ska vi bara vara en kortis i lekparken brukar jag packa ner frukt och dricka men lite längre stund smörgås, smoothie m.m. 
 
 
Hur söt är inte denna ryggis som kommer från Babyshop och märket Molo
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Barn har jag inga, men till mig själv packar jag ner kalla köttbullar och rödbetssallad i ett tunnbröd oftast :)

2016-04-21 @ 06:43:36
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej julia,
Gud vad gott det lätt det ska jag testa nästa gång =) Tack för tipset fina du =)

Ha en fin dag kramis Jessica

2016-04-21 @ 07:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen