Kommer du i håg den älskade hammocken

När jag var yngre kommer jag ihåg min farmor hade en Hammock och jag och min syster älskade att vara i den. Kommer även ihåg min gammel-farmors Hammock som hon hade vid sin kolonilott. Tänk vad mysigt det var att sitta i den leka med sina dockor, läsa böcker eller bara ta en tupplur. Eller bara sitta och mysa med sin farmor. 
Man skulle ibland vilja spola tillbaka tiden så man får uppleva allt igen. 
Hammocken lanserades under 1960-talet och blev snabbt en succé, uppskattad av alla generationer. 
Bilden är lånade från Hillerstorp
 
  2016 gläds vi åt hammockens återkomst, i en helt ny och uppdaterad design. Marstrand från Hillerstorp har maritimt inspirerade tampar som håller sits och rygg på plats och skapar det rätta gunget. Hur mycket du vill att gungan ska luta avgör du själv.
 
 
Blden är lånad från Hillerstorp.
 Tresitssoffan är 150 cm bred och finns täcklaserad i vitt. Dynorna är i standardmodell och finns som tillval i massor av olika färger och prisklasser.  Marstrand tillverkas i Hillerstorps trädgårdsmöbel-fabrik belägen i Småland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen