Mexikanska Restaurangen COBA

 
I fredags kväll träffades vi vårat fina Blogg gäng. Alla var dock inte med vi saknade några. 
Vi har alltid så trevlig när vi ses och massor med att prata om, vi skrattar och har trevligt. Är så glad att dessa fina tjejer har kommit in i mitt liv och jag har fått möjligheten att ha er som vänner. 
Vi åt så mycket och det var så gott man ville ha allt på meny. Alla tog lite olika rätter. 
Lite lyxigare Tacos varianter, förrätter med sting och både söta och syrliga desserter. Dessutom goda drinkar som magarita, alternativa alkoholfria.  
Helt enkel en super god smakupplevelse, i trevlig miljö och jätte bra service, Resaturnag Coba ligger på Birgerjalsgatan 44. 
Tusen tack för en trevlig kväll tjejer.
Vi ses snart igen på Bloggarnatillhavs. 
 
 
 
Fanns mycket gott att välja på menyn 
Quesadilla
 
 
Nettan, Diana puss på er  
 
 
Jenny, Aja och Sofie puss på er 
 
Det fotas för fullt bland oss tjejer, det är så roligt för vi har ju alla precis likadant intresse, så det är inget konstigt med att ta massa bilder. demolera om för att få massa fina bilder. 
 
Tusen tack fina ni för en trevlig kväll, vi skanade några i gänget ( Jenny, Johanna, Maria, Sarianne) 
Nettan och Diana 
Nettan och Dian och jag tar en selfie glömde min selfiestick hemma
När jag kom hem var jag så mätt efter kvällens utsökta 3 rättersmiddag, 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Mysigt o gå ut o äta :)

Svar: tack det var jätte gott =)
jessgucci

2016-02-21 @ 13:29:18
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen