Sista tiden

 
Puhh är så trött, har varit intensiva dagar och mina sista dagar på Ginatricot. Dessutom har jag fått något skit i ögonen så jag är alldelse röd, får gå med glasögon. Är inte vann med det och det är en annan styrka på glasögon än på linser. Ögonen är vana med linserna. Men hoppas det går över för linser är sådan frihet. 
Varje fall i morgon är det min sista dag på Ginatricot, tänk att jag lämnar efter snart 11 år. Känns konstigt och idag hade jag bakat till mina tjejerna. Min Chef och Marie var förbi och karmade om mig och önskade mig alla lycka livet. 
Även mina tjejer några ssom inte jobbade var förbi, söta fina gulliga dom hade köpt den finaste presenten ett silver armband med ett hjärta och det stod 119 (vårat butiks nr på ) tårana var svaåra att hålla tillbaka och det bara rann nerför min kind. Kommer sakna dom så mycket. Men jag finns om ni behöver mig det vet ni alla. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen