Älskar jeans och färgen blå Ha

Blev så glad när jag sprang på detta fina jeans skal från Glitter, hur passande är inte det för mig som gillar jeans, använder bara jeans är ingen tights person utan älskar jeans i olika nyanser. 
Jeans skjortan är också en favorit i min gaderob har en hel drös med olika nyanser. 
 
Har några fler jeans skjortor men dom ligger i tvätten.
Jeans skjorta är en klassiker i gaderoben som aldrig går ur modet. Och i vår är jeans skjortan ett måste. 
 
På varumässan som jag var i Norge med nya jobbet Kitch´n så fick vi en kasse/väska som går i nyansen blå och jag gillade den direkt. Kommer använda den flitigt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen