Tallinksilja Symphony tjejhelg 2 dygn på havet

Vi begav oss tillbaka till båten och där väntade det mer överaskningar, vi skulle bubbla i Spa avdelningen och den privatat bastun var hyrd. När vi hade ätit snacks, druckit gott i glasen, skarttat (det har vi gjort massor det kommer nog bli träningsvärk i magmusklerna när man kommit hem )
Fantastikt att få umgås med dessa härliga tjejer vi har så kul ihop.
Jag och Sofie tog en snabb shoppingrunda på båtens alla affärer. 
Fick med mig lite från Taxfree bland annat lite påskäggs presenter till Filippa och Nellie. 
 
Vi fixade i ordning oss inför kvällen alla skulle fixa sitt hår i olika frisyrer då det var lätta och enkla frisyr som Glitter tagit fram i sitt sortiment.  
Vi samlade ihop oss för att bege oss till nästa hemliga aktivitet som bästa värdinnorna fixat. 
Vi samlades i konferensum på Silja Symphony och en sommeliner presenterade 4 st chardonnay-viner. 
Cahmpange Henriot Blanc de Blancs, Chablis ler Cru Le Lys, Puligny- Montrachet 2012, Bussiador 2012. 
Champangen var såklart godast 
Så trevligt att man kan ha det på båten och intressant att man får lära sig lite mera om viner.
Både smak och doft och att det kan ändras vid olkia temperaturer.
 
Efter vinprovningen gick vi till den Italienska restaurangen La  Tavolata.
Vi åt 3 rätters i Italenska smaker, allat var så gott !  
Fina tjejgänget sjöng för mig vid bordet kunde inte ha en bättre födelsedag, tusen tack 
 
Efter vi sutit i timmar där så gick vi alla upp i värdinnornas hytt där vi satt och paratde och  Jenny(Deer) hade köpt en god knack korv till oss alla på våran lilla runda tidigare i Helisingfors. Jätte god finsk korv.
Vi åt också upp min lilla tårta som hade stått i kylen hela dagen. 
Därefter gick jag och Sofie till kojs och skönt att somna utvilad till morgon dagens goda frukost.
 
Tusen tusen tack för en helt fantstiskt oförglömlig helg med bästa tjejgänget, det var härligt att få krama om er allihop och vi ses i Juni igen. Och återligen ännu en gång Tusen tack Sarianne och Aja för att ni fixat allt för oss och gjort det å bra.
Tack Tallink Silja Symphony för allt, verkligen en fantastisk upplevelse ni har verkligen lyckats få med allt på en och samma båt. God mat, fina hytter, shopping, spa m.m. 
Åk med Tallink Silja Symphony om man vill ha det där lilla extra lyxiga 
 
 
påväg till spa 
Ute var det isigt och kallt skulle bli skönt att hoppa i bubbelpoolen 
 
Älskar att det är palmer 
 
 och vita stenar 
Vi lyckades få en helt egen pool 
 
Jag och Sofie tog en shoppingrunda 
Det är verkligen inget fel på shopping utbudet 
 
Mumin är jätte poppis 
 
 
Finns verkligen allt i shoppingens anda: För henne, honom, barn, skönhet, kläder, skor,leksaker , väskor, smycken m.m. 
favorit hyllan 
Dessa söta vinflaskor är ju hur roliga som helst att ge bort 
Godis godis godis 
så klart lilla silja Nallen 
Åh att inte glömma hunden 
 
var svårt att välja bland allt Glitter 
 
jag gjorde denna enkla frisyr 
med dessa produkter från Glitter ska vissa i ett annat inlägg hur jag gjorde 
 
Fina smycken i marmo från Glitter 
Vinprovning i konferans avdelningen 
Uppdukat bord till oss 
 
 
 
 
Hela tjejgänget (vi håller ihop och har blivit tajta) 
Italensk Restaurnag Tavolta 
jag tog en tartar till förrätt 
och
och några tog denna maffiga bricka 
 
 
 
Fina Nettan och fina Jenny 
Skärmavbild 2016-03-06 kl. 13.01.03
Bild lånad från fina Jenny 
Bästa värdinnorna Sarianne och Aja 
 
Varmrätt vart kött för min del
ha ha så här kan det se ut emellan åt 
Sorbet dessert 
Vi hade hytt häng inne hos Sarianne och Aja 
Vi åt upp min lilla tårta som jag fick på morgon (den hade stått i kylen hela dagen ) 
Platt tång med produkter från Remington ,bodyscrub,mask och ansikstvatten från kerstin Florian en fin
kamera väska 
Tack snälla för mina fina presenter som ni hade fixat till mig =) 
Lite lyxigare frukost  
 
 
man får en meny och beställa allt vid bordet 
 
gott gott allt gott man kan tänka sig 
 
sista frukosten med tjejgännget 
Tusen tack alla tjejerna för 2 fantastiska dygn med er: Sarianne, Aja, Nettan, Jenny, Jenny, Sofie, Maria och Johanna 
Vi skanade dig fina Diana. 
Love youn all Puss och kram på er 
 
Tusen tack Sarianne och Aja för att ni gjort det så fantastisk bra och Silja Symphony att vi fick åka med er. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen