onsdag !

Vad veckorna och dagarna går fort redan tors i morgon.
Har haft fullt upp i veckan. Igår var vi på möte tidigt i Göteborg 06.00 gich tåget fr centralen. Sen var det full späckad  dag i göteborg intensivt men roligt. Hemfärd vid 18 tiden var hemma vid 22, tiden. Helt slut!

Idag var det lite tungt att vakna med tanke på denlånga dagen igår men jag lyckades ta mig i genom den det var jag och Jossan. Vi hade fullt upp hela dagen. Skulle gå till gymet efter jobbet men had huvudvärk så jag åkte hem. vad skönt det är att komma hem speciellt när man älskar sitt hem !!!!
 I måndags handlade jag äntligen våran koskinnmatta, jag bara älskar den !

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen