4: järde advent !!!!

Hej!
Då var det sista ljuset tänt om en vecka är det jul !!!
Vad fort tiden har gått.
Jag jobbade min sista dag i fredags, känns så konstigt att inte behöva ställa klockan gå upp och jobba. Kommer inte sakna att jobba just med tanke på hur tungt det är men kommer sakna min Gina tjejer.
 Ska vila upp mig nu i 2 månader sova sova sova!



Har en to dolista som jag skulle vilja hinna beta av innan skrutten kommer ut !

#Tandläkaren bokat tid
# Frisören
# fotvård
# naglar
#Fixa lite fel på min bil
# Boka Davids 30-års dag
# ta mag bilder hos en fotograf ( Få se om jag hinner det)
# Inhandla det sista till skrutten
finns mer listan är lång !!!

Igår kom Davids syster Mia och hennes Peter över på kvällen Vi åt en god 3 rättersmiddag.
Vi hade inte träffat dem sen i sommras. Dom ska också ha barn =)))
Till förätt vart det råraka, varmrätt: plankstek och efterrätt: semifido med daim.
Vi hade en jätte trevlig kväll med god mat, trevligt sällskap och vi spelade spel.


Fick av mina älskade Ginatjejer jätte fina blommor !!! Tack snälla ni =))))







Kram till er mina Gina tjejer och vill önska Gabbi lycka till hon kommer att fixa det =)))

Nu ska jag invänta bingolotto som vi ska spela hoppas vi vinner !!!
Ha en trevlig kväll kramis Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen