Årets näst sista dag 2010 !

Godmorgon !
I natt har jag inta sovit någonting alls =( Men gick ändå upp för en stund sedan.
Ska till banmorskan i dag ska bli kul och se om den vuxuit något.

Igår var jag en sväng i sollentuna centrum gick på min favorit butik Lexington!


Fina grytlappar kunde inte låta bli!

Idag ska jag ut och fara och flänga fatttar inte är ju ledig tycker att dagarna går så fort.
Min to do lista idag

Barnmorskan
Gymet
Ikea måste lämna tillbaka en sak
Handla mat inför nyår
systemet till David
städa huset

få se om jag hinner allt =)))
Ha en bra dag kramis Jessica

Kommentarer
Postat av: Catherine

hej hej!



Ville bara kika in och önska dig ett gott nytt år!

Tänka sig att nästa år så sitter vid med två bebisar när vi firar jul och nyår :-)

Hoppas du hinner med allt du tänkt dig idag! Själv har jag hunnit med en hel del idag :-) men nu känner jag att ryggen börja säga ifrån

Fina saker du shoppat :-)

Kram kram ses nästa år :-)

Catherine

2010-12-30 @ 15:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen