Fredag, det är äntligen helg =)))

Åh vad veckorna går fort, längtar så snart är det 10 vecor kvar till våran lilla skrutt kommer !!!!
Åt lunch med en Bc som jobbat på Glitter förut, hon väntar också barn, det var jätte kul att se henne vi åtofta lunch förut.

Efter jobbet skulle jag åka och träna men jag struntade i det åkte en sväng till barkarby outlet. Blev en liten tröja till skrutten från Tommy hilfiger, dom har massor med fina barn kläder där kommer jag handla massor !

Väl hemma städade jag hustet och det är rena tränings passaet kan jag lova.
Lagade en jätte god middag ett recept som jag bara slängde ihop det vart så gott.
Recept här !

Kyckling filé som är delad i bitar som steks
Zuccini delad i bitar
gul lök hackad
vitlök hackad
purjolök hackad
paprika valfri färg jag hade gul den ska delas.
Kokt penne pasta

Stek alla grönsaker tillsätt den stekta kycklingen (steks för sig )
Blanda ner creme fraische (15 %)lite  grann , matgrädde (4%) lite grann, vitt matlagningsvin en skvett, kycklingfond en  skvett, lite cayennepeppar, dijonsenap.
Stek och rör i hop allt tillsätt lite pressad vitlök smaka av med salt och peppar.
Blanda ner pastan med allt riv permensan ost blanda om !
Det är supergott !



Nu ska jag kolla vem som går vidare i idol!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen