Fredag det är min sista jobb dag på länge!!!

Godmorgon!
Skulle skrivit i går men det gick inte att gå in på bloggen var något fel.

Igår var jag på mitt sista Bc möte det var lite sorgligt men kul att träffa alla. Vi hade möte på förmiddagen.
Sen gick vi och  åt lunch på olerys, det var jätte gott =)
Sen åkte vi hem till Cathrin Regionschefen på glögg mys!
Det var jätte mysigt och trevligt. Tycker jätte mycket om henne som chef vi har haft ett jätte bra samarbete kommer att sakna allt och det känns lite konstigt att man ska vara hemma så länge!

Nu måste jag bege mig till min sista jobbar dag !

Vill önska en trevlig helg !
Kramis Jessica

Kommentarer
Postat av: catherine

Hej



Kanske ses vi en sväng idag! måste handla en present till en kompis!

Härligt att det är sista dagen! tro mig när barnet väl är ute går tidigt super snabbt!

kram och trevlig helg om vi inte ses idag!

kram kram



Catherine

2010-12-17 @ 09:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen