GOD JUL =)))

Då var det julafton idag så mysigt har verkligen haft jullängtan iår !!!
Det är min och Davids sista jul bara vi nästa år har vi en liten skruttis med åh vad jag längtar!!

I veckan som varit har jag haft semester och skönt har det varit men har haft häcken full ändå fast man varit ledig. Tränat 2 dagar, gjort mina naglar,hjälpt David i fisken dom har haft så mycket fick ryka in några timmar, handlat julklappar, firat 6 år (jag och David) m.m. Varit på jobbet en sväng avslutade det sista.
Skulle ha hunnit baka lite julgodis men det har jag inte hunnit.

Igår dagen före doppar dagen så spelade vi bingolotto på uppersittarkvällen vann inget =( Det blev macdonald till middag!!! Sen mys vi famför tv i soffan vi började kolla på filmen Höstlegender men vi kollade inte klart för den slutade så sent på natten.

Nu ska jag bege mig till Ica och inhandla lite ska göra risgrynsgröt för första gången i mitt liv vi ska äta det till lunch!!!
Ha en riktig god jul alla älskade vänner, människor, familjen =)))
Lite bilder

Davids favorit mat som han fick på vår 6 års dag. Hemlagade köttbullar,brunsås och potatismos


Mina fina julklappar som jag fått av mina älskade Ginatjejer dom är för söta kommer att sakna dem massor !!!!


Kolla glasen dom är så fina =)))


Grannen full med julklappar =))))




David framför Filmen höstlegender !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen