Måndag jag går in i vecka 29.

Hej!
Då var måndagen över, jobbade med Emmis i dag och  jag  gjorde en riktig vurpa snubblade på en pall rätt in i kläderna brevid Emma. Gjorde som tur var inte illa mig, jag och Emma skrattade så vi  dog.
Skulle åkt och träna men kände att jag hade sovit så dåligt inatt så jag åkte hem.

Massor med Grattis till min lilla Helena och hennes David som fick en son igår, gud vad söt han är man smälter när man såg bilden, så liten !

Måste vissa mina nyttiga frukost frallor som jag lyckades jätte bra med dom vart sååååååå goda.



Nu ser jag framemot en bra Tv kväll, med bla hollywood fruarna !!!
Kramis Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen