Tisdag så pigg !

Godmorgon !
Vaknade vid 05,00 låg och stirrade upp i taket och kunde inte somna om =(
Gick upp en timme senare det är full rulle i magen det kan jag lova ! Alla säger passa på att sova men det går ju inte !

Har varje fall börjat  gå in på mina havendskapsdagar (60 ) dagar innan beräknad förlossning !
Så skönt att jag fick igenom det fullt ut !

Igår var jag på Ikea 2 gånger köpte först ett skötbord kom hem med det David tyckte det var så fullt så då fick jag lite ångest och åkte och byte det till ett lite mindre. Vi måste nämligen ha 2 st ett på varje plan.
Så nu kan jag bocka av skötbord på inköpslistan. Vill ta en massa bilder på allt jag köper och alla fina kläder men då kommer jag ju att avsljöa könet!
Vi gjorde 2 st ultraljud det sista för farmors skull (Hon har cancser och vi ville att hon skulle få veta) så det är farmor, David och jag som vet !
Köpte en massa fina tommy hilfiger kläder igår !
Nu ska jag inhandla allt till den lilla sängen och det blir lexington saker rakt av.
Mitt favorit märke !!!

Kvar på min bebis lista finns det en del:

Babysitter (märke cocobloom)
Åkpåse
Matbarnstol behövs ju inte första tiden
Bärsele 
Skötväska
små saker som är bra att ha

Filtarhar jag redan flera stycken (det kan ju vara bra att ha några stycken ),  dens första snuttefilt inhandlades av min syster !!

Nu ska jag försöka krypa ner i sängen och sova  några timmar till !
Ha en trevlig dag !
karmis


Kommentarer
Postat av: catherine

Fint ni gör! Vi kommer snart också börja inreda lite!

Brukar vara bra på att gissa kön men väntar lite :.)

Ja cancer är en vidrig sjukdom, förlorade någon för 2 år sen! :-(

Fin mage du har!

Nu börjar nedräkning för er del!

kram

2010-12-29 @ 06:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen