Tjohoo det är fredag !!!!

Godmorgon!
Jag sitter här har precis ätit frukost, vaknade tidigt i morse har så svårt att sova.
Så ingen stress morgon som det blev i går.

Jag var hos barnmorskan påmorgonen igår, allt var jätte bra bebis växer som den ska och jag har bara gått upp 8 kg =) vilket jag är glad för, men lite till ska jag väl gå upp bebisen växer ju fortfarande.
Orkar träna och rör på mig tror att det är därför jag inte har gått upp så mycket! Vi får se vad det slut landar på.

Nu ska jag bege mig till jobbet det är sista veckan nu sen 2 mån av vila och inga måsten !
Ha en trevlig dag och trevlig helg kramis Jessica


Kommentarer
Postat av: Anki

Ha en mysig helg Önskar svärmor puss och kram <3

2010-12-11 @ 07:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen