Är så trött efter en hård arbetad dag !

Igår var jag och David på catering hos en familj i Bromma =) Allt gick super bra, vi är sånt grymt team tillsammans. Dom var jhätte nöjda. Det är alltid lika kul att göra folk nöjda. Det vart några timmar men vi städade det syntes inte ett spår efter oss allt var tipp topp. Vi firar alltid en avslutad catering med Mc donald som David bara mer än älskar. I säng vid halv ett tiden.

Idag har det varit full rulle på jobbet Vi satte upp mål och klarade alla mer än väl, vi är så himla gryma så är det bara. . skulle åka till gymet men det blev
hem direkt. Då drog jag i gång med storstädning i huset det är svårt att hinna med allt när man jobbar jämt. Nu sitter jag bänkad framför tv lets dance och solsidan väntar =) Just det jag ska göra thai mat, nya recept det ska bli gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen