Favorit cesar sallad !

Dagen har varit en bra dag idag. Först jobbat öppnade i morse och sen kom chefen och vi skulle gå igonom rapporter m.m. Mammi var förbi och prövade och köpte jeans !
Efter jag jobbat begav jag mig i vanlig ordning till gymet där jag körde gärnet (som alltid )Låter som en redig karl när jag tränar. Jag har satt ett mål på en ut av maskinerna där jag nu tar 68 och ska klara hela radan med vikter innan sommaren, ha  ha får se om jag klarar det =) Sen hem och skulle se på Tv programet halv åtta hos mig men klanthuvet glömde ändra kanal då jag höll på med maten samtidigt så åtta byte jag kanal och då var det slut=( Åt min goda cesarsallad så god framför bygglov programet ett utav mina favoritprogram.
Nu ska jag hoppa in i duschen! kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen