Ledig soliga helg =)

I torsdags på kvällen hade vi en Bc träff och Vm träff i vår region.
Det var jätte trevligt och jätte god grekisk mat. åt förätt, varmrätt och dessert. Det är så kul att träffa alla man ses inte så ofta man är ju i sin lilla bubbla hela tiden.  Min Helena som är i väsby butiken har jag kontkat med varje dag vi ringer hela tiden. Är så glad att jag har henne. hon är super duktig.

I går vart det  jobb hela dagen sen hem och plantra mina grönsaks plantor (dom ska stå i vårat ute rum. )
Gick och la mig tidigt.

Idag är jag ledig ska inta solstolen en stund funderara om jag ska åka till drottningholm och sola. Men det är ju skönt att vara hemma.

Lite bilder fr midsommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen