mycket att göra =))))

Hej! Det var ett tag sen jag skrev har haft fullt upp med både det ena och det andra.
Vi åkte på torsdag kväll till Dalarna, var där över midsommar.
Vi had4e strålande sol varje dag  och det blev att sola på sjön i båten. Vi festade och firade midsommar med god mat och trevligt sällskap. Vi åkte hem på måndag kväll jag tog en sem dag.

På tisdag var det tillbaka på jobbet. Det är full rulle hela tiden.

Ska lägga upp lite bilder fr midsommar.

Övningskörde med syster handlade massor med plantor som ska planteras, gurka, tomat, paprika, chili. Hoppas jag har tur med min lilla odling.

Nu ska jag fortsätta med maten.
kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen