Äntligen kom man hem lite tidigare !

Japp nu sitter jag här i min rosa morgonrock och njuter av att vara hemma ! Man har ju inte varit hemma så mycket på sista tiden och värdesätter varje liten min hemma ! Ska lägga mig i massage stolen en liten stund förmodligen kommer jag att somna där. Ska se Hollywood fruarna första halvtimmen som jag missade i mån =(
Min älskade mammi och pappi och lill brosan var förbi idag han inte prata med dom men dom överlämnade min födelsedags present. =) Jag vart jätte glad presentkort på min favis butik Lexington och sen fick jag en jätte fin marimekko skål =) tack snälla =)

Jag kan säga att det verkligen är bra när man jobbar så här mycket att man inte bränner några pengar, fast igår köpte jag lite krämer för 800:- Jag tänkte unna mig lite dyrare man blir ju inte direkt yngre så då måste man ha lite bättre krämer. Har hört att No 7 ska vara så bra så jag köpte den serien , ska köpa rynkkrämen också men jag kunde ju inte handla krämer för 1000:- på samma gång då är det bättre att dela upp det =) Det känns bättre då !
sitter och väntar på en tvättmaskin gissa med vad för kläder ? Fisk kläder så klart. Måste vattna mina stackars blommor dom är lite vissna !
Här kommer lite blandade bilder från veckan !Doftljuset och doft påsen fick jag i födesedags present av min svärmor och svärfar och lilla Virre =) Ostarna som säljs i butiken är fantastiskt goda det finns en som jag blivit super frälst i Gruere vet ej hur det stavas, den är grottlagrad i 3 år låter inget gott men den är super god !!!! Fiskarna på bilden är så gulliga tycker jag. Måste berätta Lena kocken är så rolig. Det var en morgon då hon skulle ta fram lax i en låda och stack ner handen så var det krabbor där som bet henne! Nu skiójar vi jag sa att på mån ligger det en krabba i dina kockbyxor =) Hon sa att hon skulle hälla tabasco i min colalight !! Nä nu är det dax att hänga tvätt ! kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen