Då var helgen över !

Hej!
Det har varit fullt upp så har inte hunnit skriva. igår lör så jobbade jag i fisken på Dalagatan håller på lär mig ! Sen när jag jobbat klart så åkte jag hem hade varit och handlat för vi ska ha barbeque al la Amerika i kväll. KJag , Tomas och David ska fira min födelsedag och att dom fått tillstånd till butiken den nya butiken. Ladde mig i massage stolen en stund och vilade. Vi började kvällen med att dricka, jag lagade mat samtidigt vet inte hur jag lyckades få i hop en buffe det tog en stund (åt vid tio) jag började vid sju tiden. Men det är så trevligt med vårat kök då man kan sitta i baren samtidigt som jag lagar mat på andra sidan. Fick ihop en helt fantastisk barbeque buffe som vart super god både Tomas och David åt som hästar. Kollade på melodi festivalen nästa helg är det final och den ska vi se med Jennie och Andreas =) Nu ska jag äta frukost David sover fortfarande, man känner sig lite bakis idag efter all champange  Buffen bestod av:
wings
chilicheese
mosarella sticks
klyftpotatis
potato skins
ribs (med egen marinad)
jack daniels sås
aioli
marinara sås
gucamole
barbeque sås
hamburgare
kycklingklubbor
picko de gajo
fetaost sås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen