Jobb, fotvård och shopping!

Hej!
Då var man tillbaka på Ginatricot har jobbat 3 dagar nu. Och det går jätte bra ! Man kommer in idet på en gång !
Det var full rulle hela dagen ! Efter jag slutat begav jag mig till ett tahi massage ställe för fotvård, det var det skönaste jag gjort på länge satt där en timme somnade faktiskt! Det var super skönt välbehövligt efter allt jobbande. Sen åkte jag till den nya inredningsbutiken vid outlet Chilli, Åh vilken underbar affär massor med inredning I loving it ! ska vissa bilder på vad jag inhandlade.
Sen åkte jag till fisken och jobbade några timmar. kom hem nästan nyligen !
Snart är det Påsk undra om man får något påsk ägg ?
Fick ett fint armband av mina kära svärföräldrar ! Tack snälla =)
Natti Natti
kramis


Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej!



Hittade din blogg av en slump! är en trogen kund på Gina! bett om din hjälp flera gånger och alltid fått bra service

Ha en bra påsk!

Catherine

2010-04-01 @ 09:46:33
Postat av: Anonym

Hej! Cattis!

Vad roligt att du tycker att du fått bra service. Varmt välkommen till våran butik i Jakobsberg =) Glad påsk på dig med =)

2010-04-01 @ 15:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen