Torsdag den 11 mars !!!!

Idag har det varit en lång dag, började med att öppna butiken i morse sen bar det av till stan jag skulle jobba på sergel butiken några timmar en tjej från den butiken skulle åka till oss och fixa med smyckerna. efter jag slutat gick jag till panduro butiken inhandlade lite saker. Åkte tillbaka till min butik och skulle gå och träna men jag var så trött så det blev hemfärd och storstädning av huset. Har inte riktigt hunnit med det eftersom det varit så mycket jobb på sita tiden. Nu är det bara vattna blommorna kvar måste göra det innan dom dör !!!!!
Det är varje fall klinist rent här hemma inga damm råttor längre =)
Åt köttbullar med potatismos till middag det är Davids favorit mat !!!
Sov så gott =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen