Vilken Söndag det blev !!!!

Hinner knappt med att skriva något, har fullt upp hela tiden! Idag hängde jag på låset till Ikea handlade lite saker som fattades till butiken/restaurangen. Sen bar det av till restaurangen. David fixade med snickerit m.m. Jag och Tompa hamnde i köket och Även Lena koken skulle komma men dök aldrig upp där stod vi själva men det fixade vi det är bara att köra på. När det var dags att gå hem kl 22.00 då hade vi hunnit med en hel del, vi är så duktiga =) Hoppas på att Lena dyker upp i morgon hon ringde och sa att hon hade fått förhinder kl 17 hörde hon av sig. Mycket dålig stil hon sätter ju oss i klistret. det var tur att vi han med allt ändå. Det fugerar jätte bra att jobba ihop, vi har jätte kul =)))) Jag, Tomas och david är värsta teamet !!!!Skulle lagt upp massor med bilder men glömde kameran där ! Få bli i morgon. Nu ska jag hoppa i säng är så trött så ögonlocken faller ner. ! i morgon väntar en ny full späckad dag =) Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen