Efektiv dag =)

När jag skulle lägga mig i soltolen så försvan så klart solen. Åkte då och byte däcken på bilen hade fortfarande vinterdäck snälla Andreas hjälpte mig ! Tack =)
Väl hemma igen så skulle jag ta ut vissa av utemöblerna på altan men då fick jag ett ryck med att städa förådet dock slängde jag ingenting men ordning vart det=)
Sen kom min vän Jennie förbi på en lunch pasta sallad med räkor. När hon åkt så kom grann tjejen lilla Linn förbi och höll mig sällskap då jag målade toan. Snart är den klar och då får jag inreda den det är klart i huvudet hur det ska vara längtar bara tills jag får utföra det.
Lagade middag det vart  köttfärssås till middag.
Efter middagen fick jag ett ryk och städade hela huset känns helt underbart att lukten av rengörningsmedel i hela huset. Nu är det bara blommorna kvar som ska få lite vatten. Det är massor med bra på Tv så nu blir det tv först =) Här kommer lite bilder min fina fruktskål som jag gjorde idag =) Och älskar att tända ljus !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen