Soliga jobb dagen !

Hej! Då var torsdagen över snart. Jag hade sovmorgon i morse satt ute och solade på altan. Åkte en sväng hem till mamma och fortsatte sola, sen begav jag mig till jobbet var där vid tolv.
Jag skulle ha möte med min chef idag vi satte ute isolen hon bjöd på lunch. Gud vad skönt det var.
sen åkte hon och jag gick tillbaka stängde idag. Det var massor med att göra !
Väl hemma igen sitter och väntar på att David ska komma med mat fr fisken. är så hungrig.

Har glömt att vissa vad jag fick i 31 års present av min älskade vän Jennie ! Ett super bra torr schampo som jag verkligen kan rekomendera.

Fick även 3 st nya golf bollar jätte fina !

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen