soliga tisdag !

Japp då lyser solen och typiskt att man jobbat hela dagen, skulle gå ut på lunchen en sväng men då var det molnigt så klart.
Efter jobbet begav jag mig till gymet körde stenhårt och när jag kom hem blev det en springrunda 5 km.
Sen blev det till att laga gi middagen jätte gott vart det =) Curry, räkor, tärnade grönsaker, krossadetomater m.m. Se bilden ! Nu sitter jag och väntar på desperate och nu börjar det !

Vissar bilden på tavlan som vi har handlat den passar så bra in i vårat hem.
Tänk att det är så kul att inreda sitt hem och att man aldrig blir klar =) Och är man klar då vill man börja om =)
Bilden kom upp och ner så det blev 2 bilder på tavlan =)
Imorgon är jag ledig =))))))
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen