Vilken helg !

Då var även denna helg slut.
Har varit en jätte trevlig helg.
I går lördag var det jobb hela dagen sen begav jag mig på 1 års kalas Lilla söta Valdemar fyllde år. Han är  så söt !Går med sina små ben.

Sen åkte jag hem för att fixa mig i ordning inför Andreas 30 års fest som var på ett ställe i stan. Vi var där vid 19 tiden, jätte mycket folk var det träffade alla mina vänner. Super god mat. Blev en super lyckad hela kväll på stan då vi begav oss till ställe efter ställe. Avslutade kvällen kl 06,00 på Max var hemma vid 07,00 somnade direkt.
Vaknade vid halv ett i dag. Gud vilken huvudvärk helt död. David var helt sänkt.

Nu ska vi beställa pizza, det är det ända som är bra när man är bakis att man får svulla massor med onyttigt.

Lite bilder fr helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen