Slapp lördag !!!

Jippi det är helg och jag är ledig.
Veckan som varit har jag tränat 2 dagar varit förbi farmor som fyllde 81 år i veckan , jobbat övningskört med syster och städat hustet. Ja veckorna bara rullar på som vanligt är nu i vecka 26 i garviditeten snart är det dax =)))

Idag tog jag en lite sovmorgon eller vaknade av att den lille i magen ville att jag skulle gå upp.
Satt länge och åt frukost sen åkte jag till Brommablocks och möte upp min vän Jennie vi åt en god lunch och satt och pratade vi gick runt i centrumet, det är ett bra centrum kommer nog ta promenader dit då jag är mamma ledig =)))
In handlade kvällens middag på coop.
Åkte förbi vällingby centrum på vägen hem hittade en tröja på Ginatricot.


Tröja ginatricot 199:-     Beställd lite kläder från H&M  som jag förhoppningsvis kan ha nu när jag har magen =)))

Sista bilde är på kvällens efterätt kanske inte ser så gott ut men det var super gott !
En jätte kladdig kladdkaka med vanilj och choklad sås.
Till förrätt vart det Beliner med creme frashie, hackad röd och gullök och forellrom !!!
Till varmrätt vart det oxfilé med hasselbackspotatis, stekta champinjoner i öl och oxfond och en egen ihop kombinerad konjaks och rödvinssås.
Vart ännu en super lyckad 3 rätters lördags rätt. David tycker att jag ska öppna en egen restaurang.
har alltid tyckt det är kul med mat och pröva nya recept, det är kul när man har tiden då kan man lägga ner tid och då blir det gott !!!


Måste bara vissa vilka underbara små strumpor till lillen =))))

Håller på att kolla på en film Min bäste väns bröllop samtidigt som jag skriver.
Ha en fortsatt trevlig helg kramis Jessica

Kommentarer
Postat av: Catherine

Hej



har skrivit till dig förr, angående den fina serviden man alltid får av dig!

Grattis till bebisen i magen! jag är också gravid i vecka 20, kul att läsa hos andra och se hur dem har det med graviditeten.

Jätte fina kläder, den röda klänninge är den från Gina eller H&M.

Tack



catherine

2010-11-21 @ 12:12:00
Postat av: Anonym

Hej Caharine !

Tack vad gullig du är och grattis till bebisen i magen visst är det helt fantastiskt med att det är någon i magen ! Den svarta tröjan är från Gina och resten av kläderna är från H&M Prövade den faktiskt och kan ha den trots magen =))) Få se om det blir en julafton klänning !Har du någon blogg som man kan följa tycker också det är kul att läsa om andra. kramis Jessica

2010-11-21 @ 22:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen