Tisadag !

Jätte hummern som vi åt !!!Mums älskar hummer !!!!



Har precis sett mitt favorit program Desperate Housvives, det är så bra !!!!

Isöndags var vi till Farmor åt hummer med henne, sen spelade vi kort något spom hon älskar.
Det är så synd om hennne med hennes canser nu får hon all vård hemma.
Farmor du finns alltid i mina tankar. Älskar dig massor Farmor.

Åkte även förbi mamma och pappa Det är farsdag så det var fika där och världens bästa pappa fick triss lotter.

I måndags var det jobb hela dagen sen hem var helt slut då jag inte sovit något har så mycket tankar i huvudet och sen lilla pyret i magen är som aktivast på natten då jag vill sova.
Nu är det bara 3 månader kvar och jag jobbar 5 veckor till fick igenom min havandskapspenning fullt ut är så glad över det !

Vi har även beställt barnvagn först beställde vi en emmaljunga men avbeställde den då vi bestämmde oss för en tutonina istället.

Idag har jag jobbat hela dagen sen till gymet därefter åkte jag och hämtade syster och hon skulle övningsköra. Hon kommer fixa det när det snart är dax ! 

                   Sovgott Puss och kram !!!!

 v25             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen