Torsdag !!!

Idag hade jag sovmorgon men vaknade tidigt med att lilla pyret i magen ville att jag skulle gå upp.

Igår han jag till gymet efter jobbet sen hem laga mat lax i ugn med gräslökssmörsås och potatismos, vart jätte gott.
Körde även en sväng med syster igår och fick jätte fina presenter till den lille skrutten som finns i magen.
Tack snälla syster yster du är världens bästa syster =))))
I morgon har jag tagit en semesterdag då jag, mamma och Therese ska in till stan och ha en spa, shoppingdag tillsammans. Therese fyller nämligen 30 år på Lördag !!!Det ska bli mysigt med en tjej dag.

Solen skinner idag det hade varit skönt att ha en ledig dag idag och bara njuta av solen med en långpromenad.


 soliga dag =)               Bebisens första presenter inhandlat av moster =))))

Puss och kram ha en underbar dag =)))))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen