Vintervit Fredag !

Godmorgon !
Min lediga dag idag =)
Jag började med en lite sov morgon sen en lång frukost.
Har redan betalt räkningar, beställt nya linser och bokat tandläkartid !

Nu står det på min to do list för idag !


Dammsuga huset

Vattna alla blommorna som jag har en tedens att glömma =(

Åka  en sväng till Ikea

Tvätta (Maskinen är i full gång )

Åka och jobbanågra timmar vid Bromma sälja lite räkor m.m. Jag hoppar in isället för min svärmor som är i Florida


Igår vart det ett missförstånd vi skulle ha kundkväll i centrumet men den hade blivit inställd och ingen info vi fått ! Men våran snälla centrumchef fixade så att vi kunde ha en lite sån och det kom väl en 20 personer ca bättre än inget. Vi hade sett framemot och planerat denna kväll så det var jätte tråkigt att det blev så.

Ha en trevlig helg !
kramar Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen