Min lediga torsdag !

Hej!
Idag var jag ledig hela dagen. Men var uppbokad med syster då hon skulle köra till Gillinge halkbana.
det gick bra att köra dit åkte ingen större sträcka fel.
Hon skulle vara där vid 13 tiden. Jag åkte till Arningecentrum gick omkring lite där handlade 2 st jobbskor till David och så blev det en t-shirt. till mig själv handlade jag en bh, styrketräningshanskar.

Hämtade syster vid halv fem tiden hon körde hem.
Jag lagade ihop en middag blev köttfärsbiffar, ris med kantareller och tatsiki. Davids föräldrar tittade förbi en sväng.
Kollade på Robinsson och lyxfällan !
Lyxfällan häre gud vilken bränd brud som var med !!!!Hon var så blåst så att det var synd om henne.
Nu ska jag inta sängen och få lite sömn !
Puss och kram sovgott =)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen