Slapp söndag =)

Veckan som varit har det varit jobb hela dagarna, 2 dagar han jag med att träna =)Kört med syster.
Igår jobbade jag hela dagen sen till gymet i väg till Ikea skulle köpa lite plastlådor har rensat i vår förråd på nedre plan. 
Åkte där efter till citygross skulle inhandla middagen,jag fick super ont i magen tror det är mina tarmar det blir ju mindre och mindre plats där skulle betala då svartnade det för ögonen och jag höll på att svimma. Tog tag i en hylla och lyckades stå kvar på benen. Det var jätte obehagligt. Åkte hem. Mag ontet fortsatte hela kvällen åt en skagen macka sen fick jag inte ner något mer. 

Men vaknade idag hur bra som helst i magen =) Tog en sovmorgon och bestämmde att jag bara skulle vara hemma och ta det lungt. 
Har städat i alla gaderober =) Det är så skönt för själen att rensa och slänga. 
Vart så sugen på chokladbollar så jag fick ett ryk och bakade såna. 

Ha en trevlig söndag 
PUSS OCH KRAM  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen