söndag !!!

Började söndagen med sovmorgon så skönt att veta att man inte ska göra något speciellt idag bara ta det lungt.
Vi gick upp åt frukost sen vid två tiden tog vi corvetten (kanske året sista åk ) till farmor.
Mamma och pappa var också där vi spelade kort och åt äppel paj, farmor såg piggare ut, hon kämpar på.

Jag har världens bästa farmor hon har allt man kan ha, vill alltid alla väl och är världens snällaste på alla sätt.
Man kan prata med henne om allt, hon är rolig och man bara älskar att spela kort med henne. Hon betyder så mycket för mig och David älskar henne massor.

När vi komhem vid 19 tiden gjorde jag hemmma gjord oizza den vart super god !
Sen var det tv kväll i soffan.
Nu ska jag gå och lägga mig sov så gott pussar och kramar Jessica


                                  Mag bild  
                                 v21


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen