Söndag !

Hej!
Helgen är över =(((
Har varit full rulle.
Fredagen han jag med jobb och städning av huset.
Lördagen jobbade jag hela dagen sen en sväng till gymet, hem och lagade en 3 rätters middag som blev super god. 

Förrätt: råraka med löjrom, creme fraishe, scharlotten lök och vitlöksbröd. 
varmrätt: rostbiff  i ugn med egen lagad rödvinssås och potatis kaka.
efterrätt: daim och mjölkchoklad perfait. 

Idag har jag varit på 1 års kalas min kusins barn fyllde 1 år, hon är så himlans gullig och go. 
sen blev det middag hos grannen. 

Helgen i lite bilder !!!!

                                                                                                söndags frukosten =)))

Sov gott puss och kram =)))) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen