äntligen Fredag =)))

Det är så skönt att det är fredag är helt slut efter hela veckan, det är mitt lilla pyre i magen som växer och det tar på min trötthet. Veckan har varit fullspäckad som vanligt. i onsdags var mina Ginabrudar på middag hos mig våran försenade sommar fest =))) Det var jätte trevligt dom är bäst mina tjejer tycker så mycket om dom och kommer sakna dem när jag är på mamma ledighet.

Har kört med syster hon blir bara bättre och bättre för varje gång.

gymet blev det bara en gång denna vecka har inte hunnit med det mer.
Nu ska jag njuta av att det är helg har gjort lasage till middag mums så gott, väntar bara på min david som bara jobbar och jobbar !!!!
Trevlig helg Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen