Fredag !!!!

Då var det helg igen jätte skönt ! Längtar massor till måndag då vi ska göra ultraljud =)))Ska givitvis lägga upp bild !
Kommer äntligen få se vårat lilla underverk !
Iveckan har det varit jobb varje dag förutom i onsdags då jag var ledig. Jobbar ju löne lördag denna vecka.
Det blev träning en dag denna vecka, har övning kört med Syster.
det har även öppnat ett nytt köp centrum i bromma och det var  ett jätte  fint centrum med massa bra affärer, antar att jag kommer att hänga där när jag är mamma ledig =) jag älskar verkligen att strossa omkring i centrum det är så avkopplande hoppas att bebisen också kommer att gilla det.

Köpte min efterlängtade gucci plånbok jag fick pengar när jag fyllde 30 som jag har sparat !


Mitt älskade lilla gud barn är bara för underbar söt !!!!!

Trevlig helg kramis Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen