Fredag !

Godmorgon fina du !
Åh då var det äntligen helg =) soligt och varmt ska det också bli.

Glömde att i tis fyllde våran lilla Filippa 2 månader. Grattis mitt älskade lilla hjärta, jag älskar dig så himlans mycket.

Filippa 2 månader

Igår han jag inte med något inlägg på kvällen, lill fisen var på dåligt humör så är det ibland. Vi åkte hem till Filippas mormor, satt ute och njöt utav solen. Mamma hade köpt med sig lunch från Pizza lunden, det blev varsin sallad. Filippa sov nästan hela tiden, vaknade till då och då. Tack mammi/mormor för en mysig dag =)
När jag kom hem så började jag med mitt påskris skulle fixa i ordning det.
Till middag blev det en super god pasta med havskräftor,lax och räkor.

Idag blir det en hemma dag,förutom att vi ska en sväng till BVC. Känner är ute och gör någonting nästan varje dag, fattar inte ändå hinner man inte med att göra allt man vill och träffa alla man vill.
Måste ta tag i städningen också, nästa fre ska det komma en städerska hoppas på det (hon har varit upptagen hittills)
Funderar på att plantera lite blommor ute också få se om jag hinner det. Vill önska en trevlig helg, njut och ta vara på varann!

Våran lilla Groda !



Elvis var som en svans efter mamma !

Jag i solen

Mormor och Filippa

Filippa var lite arg när jag skulle ta lite kort

Har hunnit göra mina naglar på dagen

Torsdags middagen !

Hörs senare under dagen !

PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen